Thursday, April 11, 2013

The Container House

Alles see oli, kui minu esimene pisike unistus täitus. No kes siis ei unistaks oma konteinerist? Minu kolmanda silma tšakra visualiseeris ilma pisemagi probleemita otsmikukeskusesse kodukonteineri mentaalse kontseptsiooni, mis lõi pahviks mind ennastki. Siiani pean tagajärgede eest, eriskummalise, kuid fakulatiivse elukoha valiku suhtes pidevalt selgitustööd tegema. Mina igaljuhul unistasin ja unistused juhtumisi täituvad. Nüüdseks on üliaktiivne kuues tšakra arenenud ja uus unistus ei taha enam otsmikukeskusessegi ära mahtuda, vaid hõljub lausa õhupallina peakohal, mille tõttu olen sunnitud tšakrate tasakaalustamiseks aegajalt indigosiniste silmadega isendeid jõllitama. 

Ma olen iseendaga päris tõsiselt argumenteerinud konteineri müügi teemadel, sest asjadest on ju väga keeruline loobuda, eriti kui tegemist on nii emotsionaalse ja mälestusterohke objektiga, nagu su enda esimene kodu. Praegugi veel istudes siin, konteineri vasakpoolses tiivas, taban end mõttelt, et pole ühtegi teist isendit niivõrd suure heldimusega fotografeerinud. Küll siitnurgast ja sealtnurgast, tuhandeid gigabaite õhuruumis. Üks päev äkki olen ka eeskujulik eestlane, kes on kirjutanud vähemalt ühe hingeraamatu, pigem oleks tegu siiski pildiraamatuga, aga sellegi poolest hingelisega.

Öeldakse ju, et tuleb loobuda vanadest asjadest, et uued saaksid tulla. Minuga on selline lugu, et uued ja elegantsed unistused tahavad täituma hakata ning seetõttu tuleb nendele ruumi teha. 
Ma oleksin väga õnnelik, kui minu kunagisest pisikesest unistusest saaks nüüd kellegi teise täidetud unistus. Kui sa oled ise see armas inimene või tead kedagi, kes sellest unistab, siis palun kirjuta mulle terje.talpsepp@gmail.com. See valgusküllane pruunikas 60 m2 transporditav isend sobib ideaalselt näiteks majaks mere äärde või suvilaks metsade vahele!

....................................................................................................................................................... ♥ .................................................................................................................................................... 




 
 






























  • Välismõõdud 5 x 12 m, kõrgus 3 m.
  • Ehitusaasta 2008.
  • Metall- ja puitkarkassil põhinev konstruktsioon, soojustatud.
  • Rullmaterjaliga kaetud lamekatus. 
  • Betoonpõrand koos vesipõrandaküttega. 
  • Avar ja valgusküllane ruumilahendus kõrgete lükanduks-akendega.
  • Siseviimistlus osaliselt tapeet, osaliselt värvitud. 
  • Põrandal laminaatparkett, tualettruumis keraamilised plaadid.
  • Lagi värvitud valgeks. 
  • Köögi sisustus: valge köögimööbel, köögitehnika (ahi, induktsioonpliit, nõudepesumasin, külmik, õhupuhasti, valamu)
  • Katlaruumis boiler 160L, pesumasin, vesipõrandakütte katel.
  • Tualettruumis dušš, wc. 
  • Esikus 4,5 m riidekapp: 2 peegelust, 3 pambusust.  
  • Elekter, valvesüsteem, valvepult.
  • Teisaldatav väliterass ja katusealune.
  • Lisainfo terje.talpsepp@gmail.com või tel. 5067645 


No comments: